متن احساسی و زیبا +عکس زیبا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 15 / 8 / 1394
بازدید : 203
نویسنده : Pooriya

نه از زمانه

نه از زمین

که من از دست خودم خسته ام!

از این ذهن پریشانم

از این حس درد آلودم

از این هذیان های گاه و بیگاه

از این روح سردرگمم

چرا بی راهه بروم؟

من از دست خودم خسته ام…

اینجا من هستم...

تنها و چتری که بسته است...

دلتنگم...

و منتظر باران...

که قطره هایش بهانه ای باشد...

برای نمناک بودن لحظه هایم...

برای تنهاییم ..




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








Hello Dear Friends, Welcome to our web. I hope a good time on this website and I hope to eat the very same reason.

نظرتون درباره ی وبلاگم چیه؟؟؟





























RSS

Powered By
loxblog.Com